ייעוץ משכנתא פרטי

מה המשמעות של ייעוץ משכנתא פרטי

כאשר מדברים על ייעוץ משכנתא פרטי מתכוונים לשירות שניתן על ידי אנשים וחברות בעלי ידע פיננסי מעמיק, המתמקד באופן ספציפי בכל הקשור למשכנתאות. למעשה, ייעוץ משכנתאות פרטי הוא מעין ניגוד לשירותי הייעוץ שמעניקים הבנקים על ידי פקידים ונציגים, שכן השירות שניתן בבנק מעמיד את האינטרסים של הלקוח ברמה אחת מתחת לאלו של הבנק. לעומת זאת, יועץ פרטי מעניק ליווי צמוד ואישי שבו אין רמות שונות אלא רק אחת: האינטרס של הלקוח, החיסכון הכספי שלו, והחזרי משכנתא המתאימים ליכולותיו הכלכליות.

ליווי צמוד ואינטרס משותף להצלחה שלך

ייעוץ משכנתאות פרטי אינו מתחיל ונגמר בשאלה מהי ריבית המשכנתא היום. אצלנו גישת השירות היא של ליווי צמוד של הלקוח לכל אורך הדרך, וזאת בדגש על יעילות, חיסכון בזמן ובכסף ונוחות מרבית. לשם כך אנו נעזרים בכלי משוכלל, האופטימיזטור שפיתחנו באופן בלעדי, ההופך את בניית תמהיל המשכנתא האופטימאלי להרבה יותר מהיר ומדויק – ומכאן גם חוסך לכם זמן וכסף. אנו גם משווים בין הצעות הבנקים ועומדים מולם בקשר לקבלת הצעה אטרקטיבית לפי תוצאות האופטימיזטור, ומלווים אתכם ממש עד לחתימה בבנק עם כל ההסברים והפרטים הנחוצים. כל זאת, כשהאינטרס שלנו והאינטרס שלכם זהים לחלוטין: חיסכון כספי מקסימאלי, תמהיל שמתאים לצרכיכם, ובשורה התחתונה: שביעות רצונכם המלאה.

ייעוץ משכנתא פרטי

מי מעניק ייעוץ משכנתא פרטי

למרבה הצער, כמו תחומים רבים אחרים בישראל, גם התחום של ייעוץ משכנתא פרטי עדיין אינו מוסדר ומפוקח כראוי, למרות שמזה שנים נעשים מאמצים להסדירו. לכן, לצד חברות ואנשי מקצוע רציניים, בעלי השכלה הולמת וניסיון רב, ישנם גם "יועצים" שאינם נמצאים באותה הליגה. אמנם, הרוב הגדול של נותני השירות בתחום הינם מקצועיים ומביאים לתוצאות ברורות ומוכחות, אבל מכיוון שעדיין ישנו חלק שאינו עובד באותה הרמה יש לבחור את נותן השירות בעיניים פקוחות. איך עושים זאת?

ראשית, היכנסו לאתר האינטרנט של נותן השירות וקראו כמה שיותר פרטים אודות הניסיון והוותק, תפיסת השירות, הבנקים למשכנתאות שמול עובדים, האם מדובר באדם בודד או בחברה המעסיקה מספר יועצים, מהן עלויות השירות וכן הלאה. כמו כן, תמיד כדאי לרשום את שם היועץ או החברה בגוגל ולראות אם יוצאות תוצאות של חוות דעת חיוביות (ושליליות) אודות השירות, בין אם ברשת או ברשתות החברתיות. מעבר לכך, שימו לב אם ישנם ממליצים על השירות המפורסמים באתר האינטרנט של היועץ, ותמיד עם חשוב לדבר איתו בתחילת הדרך ולשאול את כל השאלות שלעיל, ואף לבקש לדבר עם ממליצים.

 

לשירותי יועץ משכנתאות פרטי

לקבלת ייעוץ משכנתא פרטי מקצועי המוביל למסלולים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר במשכנתאות, פנו אל היועצים שלנו בטלפון 072-2797979.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי