ייעוץ משכנתא חדשה

מנטה / משכנתא במסלול שלך

משכנתא חדשה

משכנתא היא סוג של הלוואה, לרוב ארוכת טווח ובסכומים גדולים. עבור רובכם מדובר בהתחייבות הכספית הגדולה ביותר שתיקחו בחייכם – צעד כלכלי לא פשוט עבור האזרח הקטן, במיוחד כאשר הדירה שאתם מתכוננים לגור בה, משועבדת ומשמשת כביטחון העיקרי לבנק להחזר ההלוואה.

הבנקים, שרווחיהם מהמשכנתא שלכם גדולים ועשויים להגיע לעשרות אחוזים מסכום המשכנתא המקורי, מתחרים ביניהם על לקוחות חדשים ומייצרים כל העת מגוון רחב של מסלולים והצמדות, שכל אחד מהם מבטיח להיות המשכנתא המושלמת. כאן מתחילה הבעיה וגם הפתרון – ייעוץ משכנתא.

בחירת משכנתא – איפה הבעיה?

קודם כל, ריבוי המסלולים, העמלות וההצמדות בבנקים השונים למשכנתאות מקשה מאוד על קבלת החלטה בבחירת המשכנתא הנכונה. לכל בחירה יש משמעות מרחיקת לכת על עתידכם, ויש כל כך הרבה פרמטרים להשוואה… למשל, מה גובה המשכנתא שאתם יכולים לעמוד בה מול פריסת השנים הכדאית ביותר, איך ישתנה גובה ההחזר החודשי בעתיד, מה משמעותן ועלויותיהן של “תחנות יציאה”, מה משמעותה של הצמדה כזאת או אחרת לאורך חיי המשכנתא, האם כדאי להקדים תשלומים, האם לקחת את המשכנתא בסכום אחד או בחלקים, ועוד. ועדיין לא הזכרנו את ה”אותיות קטנות”, ודברים שלא יגידו לכם אם לא תשאלו ולא ידעתם שצריך לשאול… במצב כזה, בחירה אמיתית ומושכלת במשכנתא הטובה ביותר בשבילכם היא עבור רובכם משימה בלתי אפשרית.

בנוסף, חשוב לזכור שבנק הוא גוף עסקי שמטרתו להרוויח, ושיקולי הרווחיות של הבנק אינם בהכרח זהים לשיקולי החיסכון שלכם. דוגמא אחת לכך היא שכל בנק מקדם את המשכנתאות המוצעות על ידו, גם אם קיימות משכנתאות בתנאים טובים יותר בבנקים אחרים.

אז איך בכל זאת תבחרו במשכנתא הטובה ביותר בשבילכם?

בחירה מושכלת, בנושא קריטי כמו המשכנתא שלכם, חייבת להתבסס על שלושה דברים:

  • ידע מעמיק ומקיף בשוק המשכנתאות, על כל חידושיו, מסלוליו ואפשרויותיו העדכניות.
  • יכולות מקצועית וכלים חכמים להשוואה בין המגוון העצום של משכנתאות ברגע נתון, ומידת התאמתן לצרכים ולהעדפות שלכם.
  • כח מיקוח גדול ויכולת לנהל משא ומתן עם הבנק על ריביות, עמלות ותשלומים שכלל לא ידעת שהם ניתנים למיקוח, על מנת להפחית את עלויותיכם למינימום האפשרי, גם אם הבנק ירוויח פחות.

זה בדיוק מה שנעשה בשבילכם.

מנטה ייעוץ משכנתאות הנה חברת ייעוץ משכנתא אובייקטיבית אשר מספקת שירותי ייעוץ משכנתא, הפועל אך ורק לטובת עניינכם, אינה מושפעת משיקולי רווחיות בנקאיים ואינה מתוגמלת על ידי בנק כלשהו. כל יועצי מנטה הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום המשכנתאות, מעורים היטב בכל חידוש בתחום ומגובים במערך טכנולוגי של כלים פיננסיים חכמים לעיבוד ולהשוואה בין כמויות אדירות של נתונים דינאמיים בשוק המשכנתאות. בנוסף לכל אלה, למנטה ייעוץ משכנתאות ישנו גב כלכלי וכוח מיקוח חזקים, המאפשרים ליועצי מנטה להשיג עבורכם משכנתא טובה יותר בתנאים טובים יותר ובמחירים הוגנים.

ייעוץ משכנתא אובייקטיבי הוא דבר הכרחי, עם מנטה זה כדאי, דברו איתנו.

// בדקתם כבר במחשבון משכנתא כמה תשלמו בחודש לפי הריבית היום?

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי