יועץ משכנתא – ליווי הכרחי במחיר נגיש לכולם

יועץ משכנתא פרטי – האם כל אחד יכול להרשות לעצמו ליווי של יועץ משכנתאות?

בשנים האחרונות עלתה המודעות ואתו הצורך לקבל ייעוץ וליווי משכנתא של יועץ משכנתאות פרטי אובייקטיבי שאינו הבנק. זה כבר לא סוד כי הבנק למשכנתאות אינו יכול להעניק לנו ייעוץ משכנתא אובייקטיבי ומקצועי מכיוון שהוא הגורם אשר מלווה לנו את הכסף ומשכך, הגיוני שגם אם ממש ירצה, לא יוכל להציע לנו את ההצעה שהכי טובה לנו מכיוון שלרוב היא מנוגדת לאינטרס הבנקאי שהוא להרוויח כסף וכמה שיותר, ולא שזה לא טבעי כי הרי זאת מטרתו של כל ארגון עסקי.

כאמור עם הצורך של הציבור בישראל לקבלת ייעוץ משכנתא אובייקטיבי ומקצועי, צצו להם עשרות חברות ייעוץ משכנתאות ועוד מאות יועצים עצמאים אשר מבטיחים לנו כי ישיגו לנו את המשכנתא הטובה ביותר באמצעות הידע וכוח יועץ משכנתא יועץ משכנתאותהמיקוח שלהם.

למרות כל האמור, תחום ייעוץ המשכנתאות היום עדיין אינו מעוגן בחקיקה ולכן אינו בפיקוח. לא ברמת הייעוץ ולא ברמות המחירים. ייעוץ משכנתא יכול לנוע ממחיר של 3,000 ₪ עד 15,000 ₪ ולעתים אף יותר וזאת ללא קשר לטיבו של הייעוץ.

מחירי הדיור כידוע עלו משמעותית בשנים האחרונות ולכן הזוגות הצעירים רודפים אחרי כל שקל שיכולים להשיג על מנת שיוכלו לקחת משכנתא קטנה ככל שניתן.

והרי יש כאן סתירה, מצד אחד רוכשי הדירות חוסכים כל שקל ורובם עדיין נמנעים מלקחת ייעוץ משכנתא שכן עלותו גבוהה ומצד שני דווקא אותם זוגות אשר חוסכים כל שקל, זקוקים לליווי של יועץ משכנתא פרטי יותר מכל.

מנטה ייעוץ משכנתאות החליטה לשים קץ לעניין ולהעניק ייעוץ משכנתא במחירים שפויים לכל כיס מתוך מטרה להגביר את השימוש החשוב בשירות זה. מנטה מציעה שירותי ייעוץ משכנתא מלאים במחירים הוגנים וזאת באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים וחכמים אשר מאפשרים למנטה לצמצם עלויות ולהעניק את הייעוץ וללא פשרות על המקצועיות והשירות. הייעוץ והליווי מותאמים אישית ומלווים על ידי יועץ משכנתאות צמוד של מנטה.

אולי יעניין אתכם גם: מחיר ייעוץ משכנתא

יועצי משכנתאות
קראו מה ההבדל בין יועצי משכנתאות פרטיים ליועצי משכנתאות בנקאיים

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי