הון עצמי למשכנתא

עומדים לרכוש דירה בקרוב ולבקש משכנתא מהבנק? הון עצמי למשכנתא הוא המרכיב במרכזי בסיכוי שלכם לקבל משכנתא מהבנק. הסיבה פשוטה: ככל שתוכלו לגייס הון עצמי גדול יותר לטובת מימון הדירה, כך המשכנתא שתצטרכו לגייס לטובת השלמת הסכום תהיה קטנה יותר והבנקים ירגישו בטוחים יותר לתת לכם אותה.

הון עצמי למשכנתא – מנטה ייעוץ משכנתאות

כמובן שאם היינו יכולים היינו רוכשים את הדירה בתשלום אחד בעזרת ההון עצמי שלנו ולא נאלצים לקחת משכנתא בכלל. אך המציאות היא שרוב רובם של הרוכשים דירה נעזרים באמצעי מימון אחרים כשמשכנתא היא המרכיב המרכזי באפשרויות העומדות לפנינו.

אין ספק שדירה היא הרכישה הגדולה ביותר בחיים עבור רוב האנשים ועסקה שחובה לבצע רק במידה ויודעים מה עושים. ייעוץ משכנתאות אם כן אינו מותרות ולא שירות בונוס שאפשר לקחת או לא. ייעוץ משכנתאות יכול לחסוך לכם אלפי ועשרות אלפי שקלים. עשו את החשבון הפשוט והבינו לבד מה עדיף לשם: עלות מינימלית לחברת ייעוץ או להפסיד בגדול בלקיחת משכנתא גרועה.

במנטה ייעוץ משכנתאות תקבלו את כל המידע החשוב ביותר בהתאמה לצרכים האישיים שלכם כאשר חשוב להבין: אצלנו אתם הלקוח שלנו וכל מטרתנו היא לחסוך עבורכם וזאת בניגוד לבנק שם למעשה אתם ממש לא הלקוחות אלא צד שני בעסקה, צד במשא ומתן. אל תחשבו לרגע שבבנק ילכו לקראתכם, אף על פי שייתכן וכן אך נקודת המוצא היא שאתם והבנק פשוט לא באותו צד.

במנטה משכנתאות אנחנו בצד שלכם במאת האחוזים ומביאים את כל הניסיון שלנו בתחום על מנת לסייע לכם להבין איך לרכוש את הנכס בעלות הנמוכה ביותר האפשרית עבורכם, בתשלומים הנכונים ביותר עבורכם בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם ולפי מתווה חסכוני וחכם ללקיחת המשכנתא.

כולם יודעים שתשלומי המשכנתא מגלמים סכום גדול ביותר במצטבר של ריביות. אנו כאן כדי לייעץ לכם איזו משכנתא לקחת, בריבית קבועה או משתנה, איזה תמהיל להביא לעסקת רכישת הדירה ועוד טיפים ומידע שרק מומחי משכנתאות יכולים להביא לשולחן.

ייעוץ משכנתאות מ-א' עד ת1

כאמור, אין מי שלא היה רוצה שיהיה לו הון עצמי למשכנתא בסכום גבוה, אך לא תמיד זה המצב

זקוקים לייעוץ משכנתאות מתקדם? נשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים!

התקשרו עוד היום לטלפון 072-2797979 או השאירו פרטיים במייל

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי