הגשת משכנתא דיגיטלית

בקשת משכנתא דיגיטלית

בימינו, כאשר השירותים המקוונים של הבנק נמצאים במגמת התפתחות, ניתן גם להגיש בקשת משכנתא דיגיטלית. אמנם, בקשה זו לרוב אינה יכולה לבוא על חשבון חלק מההליכים המחייבים הגעה לבנק או לגורמים השונים המעורבים בתהליך לקיחת המשכנתא, אולם היא נוחה ומהירה ויכולה לקדם את אישור המשכנתא במקרים רבים. מצד שני, ההליך אינו מתאים לכל הלווים ולכל המשכנתאות, ובכל מקרה חשוב לבצעו בעיניים פקוחות ובליווי יועץ משכנתאות מקצועי ואובייקטיבי אשר יבצע את הגשת הבקשה בצורה נכונה ומקצועית עבורכם אשר עשויה להשפיע על טיב האישור שתקבלו. אכן, לצד הרצון לקבל אישור משכנתא במהירות ולהתקדם הלאה, יש לפעול בצורה חכמה שאינה נמהרת.

כיצד מגישים?

הגשת משכנתא דיגיטלית יכולה להתבצע כיום דרך אתרי הבנקים למשכנתאות. למעשה מדובר באישור עקרוני של ההלוואה המהווה את תחילת הדרך להמשך ההליכים מול הבנק. יחד עם זאת, במקום למהר ולקבל את האישור, אשר כאמור יכולות להיות לו השלכות בהמשך הדרך על כוח המיקוח שלכם ועל הפניות אל הבנק המסוים, מומלץ לבצע את ההליך באמצעות פלטפורמה דיגיטלית כמו של morbi אשר מאפשרת השוואה בין הצעות מכל הבנקים בלחיצת כפתור. במידה ובכל זאת החלטתם לפנות דרך אתר הבנק, זכרו כי בהמשך הדרך תדרשו להגיש לבנק מסמכים שונים, ובהם צילומים של תעודות זהות וספחים, שלושה תלושי שכר אחרונים, דפי חשבונות עובר ושב שלכם מכל הבנקים, ופירוט של ההלוואות הקיימות מכל חשבונות הבנק שלכם, זאת בנוסף למסמכים אחרים שייתכן ויידרשו בהתאם לנתונים האישיים שלכם ולסוג העסקה. במידה ולא תתקיים בתאמה בין המסמכים לבין מה שהצהרתם בהגשת הבקשה הדיגיטלית, הבנק יהיה רשאי לחזור בו מהאישור. אבל למה עדיף להמתין עם הגשת משכנתא דיגיטלית? מה הקשר לשאלה מה ריבית המשכנתא היום, ומדוע חשוב להיעזר בגורם מקצועי ואובייקטיבי? על כך בפסקה הבאה.

 הגשת משכנתא דיגיטלית

אישור המשכנתא עם חברת ייעוץ משכנתאות

בקשת משכנתא דיגיטלית עם חברת ייעוץ משכנתאות כמו מנטה, יכולה להיות מהירה לא פחות ובעיקר אם מדובר בחברה כמו שלנו המפעילה מערכת משוכללת ומתקדמת. בנוסף, גם הגשת משכנתא דיגיטלית כרוכה בסופו של דבר בפגישות ותיאומים מול הבנקים, אותם אנו חוסכים לכם על כל המשתמע לגבי הטרחה, אובדן שעות עבודה וכדומה. בנוסף, אנו יודעים מהניסיון הרב שצברנו, כיצד להגיש בקשות באופן המגדיל למקסימום את סיכויי אישורן ושיפור התנאים שלהן.

עימנו אתם גם מקבלים טיפים והמלצות שערכם לא יסולא בפז, ושבבנק ממש לא ימהרו לתת לכם. לדוגמא, אנו נמליץ לגבי המועד הנכון לנטילת המשכנתא, לגבי הריביות והמסלולים כיום ובצפי לעתיד, לגבי הסכום שכדאי לקחת בהלוואה, לגבי טיב ההחזרים החודשים ועוד. אבל החשוב מכל: אנו משקללים את כל הנתונים הרלוונטיים, מקבלים את התוצאה האופטימאלית, ובאמצעות היכרות מעמיקה וכוח מיקוח גדול מול הבנקים – משיגים לכם אישור משכנתא בתנאים מצוינים.

 

למידע נוסף בנושא וקבלת ליווי

לפרטים נוספים על הגשת משכנתא דיגיטלית ולקבלת ליווי מקצועי המוביל למסלולים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר, פנו אל היועצים של מנטה ייעוץ משכנתאות בטלפון 072-2797979.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי