יועץ משכנתאות זול

אנשים רבים שצריכים לקחת משכנתא (לרוב בפעם הראשונה וגם האחרונה בחייהם), מבינים עד מהרה שמדובר בעניין סבוך למדי. בחירת התמהיל המסוים של המשכנתא מבין שלל הצעות הבנקים, על כל המשתנים הידועים והסיכונים הלא ידועים, עם כל המינוחים הטכניים והפיננסיים, איננה משימה קלה בכלל. בדיוק למען מטרה זו פועלים יועצי משכנתאות, המסייעים בבחירת התמהיל הטוב ביותר והמתאים ביותר עבור צרכי ויכולות הלקוח, אך כמובן ששירותיהם כרוכים בתשלום. יחד עם זאת, ניתן גם למצוא שירותי ייעוץ משכנתא כמו של מנטה, המספקים יתרון משמעותי מבחינת נוחות הלקוח והתוצאות, ואף ניתנים במחיר זול יותר מהמקובל בתחום. כיצד זה קורה? בואו נראה.

חסכנו לעצמנו זמן, ולכם כסף

אצלנו אתם זוכים לשירותי יועץ משכנתאות פרטי הנעזר בטכנולוגיה מתקדמת. מדובר במערכת משוכללת ולמעשה היחידה מסוגה בישראל שפיתחה חברתנו. המערכת מאפשרת לכם לקבל חלק מהשירות אונליין, בלי לצאת מהבית, בשיא הנוחות ובלי טרדות מיותרות. אבל הרבה יותר מכך, המערכת יודעת לשקלל עשרות רבות של פרמטרים ידועים, חזויים ואישיים שלכם ושל שוק המשכנתאות והמשק, ולתת את התוצאה האופטימאלית מבחינת התמהיל המומלץ. כל זאת בתפעול של יועצי המשכנתאות המנוסים שלנו. לאחר מכן, כל שנותר לנו לעשות הוא לבחון את ההצעות מכלל הבנקים למשכנתאות בישראל, ולהביא לכם את ההצעה המשתלמת והמתאימה ביותר לתוצאות שסיפקה המערכת. כך אנו חוסכים לעצמנו המון זמן והתעסקות, ולכם נחסכת הוצאה בלתי מבוטלת על השירות, מבלי להתפשר על איכותו ותוצאותיו.

יועץ משכנתאות זול

מה מסתתר מאחורי יועץ משכנתאות זול

אם תרשמו בגוגל את הביטוי יועץ משכנתאות זול תגיעו לכמה הצעות מפתות, וסביר להניח שחלקן באמת יהיו באזור התחתון של טווח העלויות המקובל. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחון מה מסתתר מאחורי ההצהרות האלו. לדוגמא, ייתכן שמדובר ביועץ משכנתאות שאינו בעל הכשרה והבנה כלכלית מקיפה, אלא אדם עם ראש טוב למספרים שלקח בעצמו משכנתא וסבור ש – "תפס את העסק" ו/או עוסק בתחום בתור השלמת הכנסה ועבודה נוספת מהצד. כמובן שיכולתו לתת לכם מענה מצוין הינה נמוכה יחסית לחברה המעסיקה יועצי משכנתאות מנוסים שזה עיסוקם הבלעדי. עוד ייתכן שמדובר בייעוץ משכנתאות בסיסי בלבד, למשל רק המלצה על תמהיל או רק מתן מידע והכוונה, כאשר אתם עושים את מרבית העבודה, בלי בחינת הצעות הבנקים על ידי היועץ, בלי משא ומתן ובלי ליווי רצוף שלכם.

חברתנו עובדת בצורה אחרת לחלוטין: אנו מספקים ייעוץ משכנתאות מלא ומקיף מטעם יועצים מנוסים, ובכל זאת בזול יחסית לטווח המקובל בשוק. איך אנו עושים זאת?

 

למידע נוסף בנושא וקבלת ליווי

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת ליווי מקצועי המוביל למסלולים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר, פנו אל היועצים של מנטה ייעוץ משכנתאות בטלפון 072-2797979.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי