ריבית משכנתא עדכנית

ריבית משכנתא עדכנית

רוצים לקבל פרטים לקבל ריביות עדכניות למשכנתא? רגע לפני שאתם עושים זאת באתר שלנו ובאתרים נוספים ברשת כדאי שתבינו כמה דברים. בהמשך המאמר נסביר מדוע המונח ריבית משכנתא עדכנית עלול להטעות, ומה תוכלו לעשות כדי להקטין אותה.

כך למשל, נכון לכתיבת שורות אלו, הממוצע של ריביות צמודות המוצעות על ידי הבנקים השונים למשכנתאות, עומד על כ- 2.68%, ואילו הממוצע של ריביות לא צמודות עומד על כ- 2.41%. זאת בזמן שריבית בנק ישראל עומדת על 0.1% בלבד וריבית הפריים על 1.6%. ואולם, חשוב להבין שמדובר בממוצעים בלבד שממילא מתעדכנים מעת לעת, כך שהתשובה לגבי ריביות משכנתא עדכניות אינה חקוקה בסלע. יתר על כן, היא משתנה מבנק לבנק, בין מסלולים ובין לווה ללווה, ולכן הדבר הנכון לעשות הוא להבין את העסק לעומק ולפנות לקבלת ייעוץ מקצועי.

היתרון הטכנולוגי

אז בשביל להבין מה הריבית של המשכנתא יש לבחון מספר היבטים. בין היתר, יש לבחון את היקף המשכנתא שאתם נדרשים לקחת ביחס להיקף קניית הדירה, דבר המשפיע על הסיכון של הבנק ומכאן על גובה המשכנתא. עוד יש לבחון את היותה של הריבית קבועה או משתנה ולאיזה מדד היא צמודה. בנוסף, יש לבחון את מצבכם הכלכלי כיום ובעתיד ואת יכולות ההחזר הצפויות שלכם לאורך השנים. מעבר לכך, יש לבחון את השילוב בין מסלולים שונים וכיצד הוא ישפיע על הריבית הכללית של המשכנתא שלכם, יש לבחון אפשרויות מימון נוספות שאולי יהיו משתלמות יותר אם יצטרפו למשכנתא ויוזילו את הריבית, וישנם פרמטרים רבים נוספים.

בדיוק למען מטרה זו אנו מעמידים לרשותכם מערכת טכנולוגית חכמה ומתקדמת במיוחד. מדובר במערכת אופטימיזציה שאותה מפעילים יועצי המשכנתאות שלנו לאור היכרות מעמיקה עם הצרכים והיכולות שלכם. המערכת המשוכללת והיחידה מסוגה בישראל, יודעת לבצע ניתוח סטטיסטי ואקטוארי, המציג את התנהגות המשכנתא החזויה הנבחרת ואת מידת הסיכון הכרוכה בה. בתוך כך נלקחות בחשבון הריביות המוצעות על ידי הבנקים, כאשר אנו פורשים בפניכם את ההצעות השונות, מסבירים את משמעותן וממליצים על תמהיל המשכנתא הטוב ביותר – הן ברמת הריבית, הן ברמת הפריסה והן ברמת הביטחון.

ריבית משכנתא עדכנית

למידע נוסף בנושא וקבלת ליווי

על ריביות עדכניות למשכנתא תוכלו לקרוא באתר שלנו ובמקורות נוספים ברשת. לפרטים נוספים בנושא ולקבלת ליווי מקצועי המוביל למסלולים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר, פנו אל היועצים של מנטה ייעוץ משכנתאות בטלפון 072-2797979.

 

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי