מה אחוז הריבית במשכנתא היום

הריבית על משכנתאות כיום ברמה נמוכה יחסית לעשור האחרון, יחד עם זאת, אין אם הריבית נמוכה, אין צורך לקחת ייעוץ. גם בסביבת ריבית נמוכה, חשוב לעשות סקר ריביות כמו שצריך ולנהל משא ומתן ובעיקר חשוב לא רק להתמקח על הריבית אלא לבנות תמהיל משכנתא המתאים לצרכיכם וליכולות ההחזר שלכם.

היתרון הטכנולוגי של מנטה ייעוץ משכנתאות

אנחנו יודעים כמובן מה הריבית של המשכנתא שמציעים בכל נקודת זמן הבנקים למשכנתאות, שמול כולם אנו פועלים. אנו גם יודעים היטב כיצד ניתן להפחית ריביות של משכנתא, ומלבד הידע העצום ויכולות המיקוח שלנו מול הבנקים, אנו מעמידים לרשותכם יתרון משמעותי שאין לאף אחד אחר. מדובר במערכת ייחודית ובלעדית שפיתחנו שיודעת לשקלל את הנתונים הוודאיים כמו גובה הריבית הנוכחית, תחנות יציאה, תדירות שינוי הריבית וכדומה, וכן את התחזיות בנוגע להתנהגות המדד, ריביות המסלולים השונים וכן הלאה, ולכך מצרפת המערכת גם את ההעדפות האישית שלכם – למשל רמת הסיכון, גמישות לפירעון מוקדם ורמת התנודתיות בהחזרים החודשיים. כל אלו ופרמטרים נוספים משוקללים על ידי המערכת והתוצאה היא תמהיל המשכנתא האופטימאלי שמתאים במדויק עבורכם.

מעבר לכך, אנו בודקים את ההצעות של הבנקים השונים על מנת להשיג את ההצעה הטובה ביותר בהתאם לתוצאות שהביאה המערכת, אנו מלווים את כל ההליכים הבירוקרטים מול הבנק, ומתדרכים אתכם לקראת פגישת החתימה על המשכנתא מול נציג הבנק.

מה אחוז הריבית במשכנתא היום

מה אחוז הריבית במשכנתא היום?

לא פעם פונים אלינו במנטה לקוחות ושואלים כמה ריבית המשכנתא היום. אנו מסבירים להם שאין תשובה אחת ויחידה לשאלה כמה ריבית משלמים על משכנתא היום מפני שהתשובות משתנות מבנק לבנק, ממסלול למסלול ומעת לעת. יחד עם זאת, קיים בהחלט טווח מקובל של ריביות במסלולים השונים ובין הבנקים, ולכן ניתן לעשות ממוצע. נכון להיום, הממוצע של ריביות במגזר שקלי לא צמוד עומד על 1.7 למשכנתאות שנלקחות עד שנה אחת, על 3.4 למשכנתאות בתקופה של 1  עד 5 שנים, 2.88 לתקופה של 5 עד 10 שנים, 3.05 לתקופה של 10 עד 15 שנה וכן הלאה. ממוצעים אלו מבוססים על נתוני בנק ישראל. באותו האופן ניתן להמשיך ולסקור את הריביות המשתנות, ריביות לתקופות ארוכות יותר וכן הלאה, ומי שמעוניין מוזמן להיכנס לטבלאות המפורטות שמפרסם בנק ישראל. רק נציין, שריבית הפריים עומדת כעת על 1.6% וכך גם ריבית המשק של בנק ישראל עומדת על 0.1%.

אם כן, למי ששואל כמה ריבית על משכנתא היום ניתן לתת תשובות שונות, ותלוי את מי שואלים: בסניף הבנק למשכנתאות תקבלו הצעה כזו או אחרת שבה נתונים מדויקים, מחברים שנטלו משכנתא תקבלו תשובה בהתאם למסלול בו בחרו (המסלול עצמו מורכב ממספר ריביות), ומהטבלאות הרשמיות תקבלו ממוצעים. יתר על כן, למי שמתעניין מה אחוז הריבית במשכנתא היום חשוב להבין שגם ניתן להפחיתה על ידי משא ומתן מול הבנק, וזאת תוך שימוש מושכל בכוח הצרכני שלכם, למשל היותכם בעלי הכנסה נאה וקבועה, למשל הצגת הצעה טובה יותר שקיבלתם מבנק אחר, וכדומה. ובעיקר – שימוש ביתרון הטכנולוגי, בניסיון ובכוח המיקוח של מנטה ייעוץ משכנתאות.

 

 

למידע נוסף בנושא וקבלת ליווי

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת ליווי מקצועי המוביל למסלולים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר, פנו אל היועצים של מנטה ייעוץ משכנתאות בטלפון 072-2797979.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי