מחשבון תמהיל מסלולי משכנתא

 מחשבון תמהיל מסלולי משכנתא

אם אתם מחפשים מחשבון בניית תמהיל משכנתא הגעתם למקום הנכון. מנטה ייעוץ משכנתאות מעמידה לרשותכם מערכת מתקדמת ומשוכללת, היחידה מסוגה בישראל, שמסוגלת לתכנן את תמהיל המשכנתא האופטימאלי, החסכוני והמתאים ביותר לצרכיכם. זאת, תוך התחשבות במכלול הפרמטרים המשפיעים על התמהילים השונים, יתרונותיהם וחסרונותיהם, כולל תחזית עתידית של התנהגות מדדי וכלים פיננסיים רלוונטיים.

חשוב להדגיש כי מחשבון תמהיל מסלולי משכנתא שלנו אינו דומה למחשבונים הדיגיטליים הפשוטים שניתן למצוא באתרים רבים ברשת. גם באתר שלנו יש מחשבון כזה שבהחלט יכול להיות מועיל בתחילת הדרך, אולם הוא אינו בונה תמהילים, אינו יודע להשוות ביניהם, אינו לוקח בחשבון את הצרכים והיכולות שלכם, אינו מסוגל לחזות התנהגות של ריביות ומדדים, אינו מביא בחשבון נקודות יציאה, וכן הלאה.

איך לחשב תמהיל משכנתא בקלות?

יש כמה דרכים לחשב תמהיל משכנתא בקלות יחסית, אך חשוב להבין שהן משתנות מבחינת הדיוק שלהן, כאשר ההבדלים יכולים להגיע בקלות לעשרות אלפי שקלים. הדרך הקלה ביותר היא להשתמש במחשבונים המבוססים מראש על המלצות של בעלי ידע בתחום לגבי התמהילים המומלצים לשנה הנוכחית. כך אתם מקבלים את גובה ההחזר הצפוי במידה ותבחרו בדיוק בתמהיל הזה. יחד עם זאת, יש לזכור שבתמהילי המשכנתאות יש שינויים לא מעטים לאורך הזמן, וכך תמהיל שהיה מומלץ בתחילת השנה כבר פחות מומלץ בסופה. מעבר לכך, מדובר בהמלצות כלליות שאינן לוקחות בחשבון כמובן את היכולות הכלכליות שלכם, וגם אינן יודעות לתת תחזית לגבי שינויי הריביות והמדדים שישפיעו על ההחזרים שלכם בעתיד.

עוד דרך קלה יחסית היא להסתפק במחשבון משכנתא פשוט, כפי שמוצע באתר שלנו. לשם כך אתם צריכים לבדוק מה ריבית המשכנתא כיום בטבלאות, למשל ריביות של משכנתא עבור מסלול ריבית קבועה, צמודת מדד, ריבית משתנה, מסלול הפריים וכן הלאה. עליכם לבחור את אחוזי כל מסלול בתמהיל שלכם, ולבסוף לשקלל הכל ולכוון את נתון הריבית המבוקש במחשבון. יחד עם זאת, גם כאן כמובן התוצאות אינן באמת מדויקות כיוון שלא נלקחים בחשבון שינויים עתידיים וכו'.

מחשבון תמהיל מסלולי משכנתא

הדרך הקלה והנכונה: מערכת האופטימיזציה של מנטה

מערכת האופטימיזציה שלנו היא מעין מחשבון תמהיל משכנתא, אולם ברמה הרבה יותר גבוהה, מקיפה, מתקדמת ומשוכללת. מדובר במערכת שפותחה על ידינו באופן בלעדי המשקללת את כל הנתונים הקשורים לנטילת משכנתא. כך לדוגמא, המערכת לוקחת בחשבון את הנתונים הידועים כגון גובה הריביות הנוכחיות במסלולים השונים, סוגי ההצמדות, תחנות יציאה וכדומה, וכן תחזיות לגבי הריביות והתנהגות המדד בעתיד. בנוסף, יועץ המשכנתאות המנוסה שמפעיל אותה מודע להעדפות האישית שלכם, לרבות רמת הסיכון, גמישות לפירעון מוקדם, היכולות הכלכליות, היקף ההלוואה, תקופת פריסה מועדפת וכן הלאה.

כל אלו מסתכמים לכדי ניתוח אקטוארי וסטטיסטי המציג את התמהיל האופטימאלי, כולל ההתנהגות החזויה של התמהיל הנבחר ורמות הסיכון שלו. אין ספק שמדובר בדרך פשוטה, יעילה ומהירה בהרבה משירותי ייעוץ משכנתאות שמציעים גורמים אחרים, והחיסכון בזמן ובכסף כולו שלכם.

למידע נוסף בנושא וקבלת ליווי

לפרטים נוספים על תמהיל משכנתא, מחשבון ומערכת האופטימיזציה שלנו, ולקבלת ליווי מקצועי המוביל למסלולים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר, פנו אל היועצים של מנטה ייעוץ משכנתאות בטלפון 0722-797979.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי