מחשבון ריביות משכנתא

מחשבון סילוק משכנתא הינו כלי פשוט וידידותי המאפשר לכם לאמוד באופן גס את החזרי המשכנתא הצפויים לכם. זאת, בהסתמך על תקופת ההחזרים שתזינו אל המחשב, הסכום המבוקש להלוואה והריבית. באמצעות המחשבון תוכלו להבין, בין היתר, כיצד מושפעים ההחזרים מנתונים בסיסיים של המשכנתא, והאם גובה ההחזר מתאים לצרכיכם ויכולותיכם – למשל להון העצמי, להכנסות החודשיות שלכם ולמה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי מחשבון עלות משכנתא אינו מהווה תחליף לייעוץ משכנתאות, ולכך יש כמה סיבות מצוינות. ראשית, המחשבון נותן הערכה גסה בלבד של ההחזרים הצפויים. הלכה למעשה, יש עוד מגוון פרמטרים שיכולים להשפיע עליהם, כגון ההצעה הספציפית שתקבלו מהבנק בהתאם למצבכם הכלכלי, זכאות למשכנתא מטעם משרד הבינוי והשיכון, שווי הנכס, גובה המשכנתא ועוד.

יתר על כן, המחשבון אינו נותן תוצאות בהתאם לתמהיל המשכנתא שלכם, המבוסס על מסלולים שונים ומכאן גם על ריביות שונות. למעשה, הוא מאפשר להכניס רק ריבית המהווה ברירת מחדל, ואף אם תיעזרו בטבלאות המראות את הריביות הממוצעות כיום, התשובה תהיה חלקית בלבד. זאת מאחר שהמחשבון אינו יכול לקחת בחשבון שינויים בגובה הריבית ובמדד המחירים לצרכן לאורך השנים, וממילא גם אינו משקף כאמור את ההצעה הספציפית. על כן, יש להתייחס אליו ככלי בסיסי וחשוב בשביל "לסדר את הראש" אבל לא מעבר לכך. תשובות הרבה יותר מדויקות ואמינות תקבלו ממערכת האופטימיזציה הייחודית של מנטה ייעוץ משכנתאות ומהיועצים המנוסים שלנו.

מחשבון ריביות משכנתא

יתרונות בולטים של מערכת האופטימיזציה של מנטה

קודם כל, יש להבין שקיים הבדל משמעותי מאוד בין שימוש במחשבון ריביות משכנתא בסיסי, לבין ייעוץ משכנתאות מקיף. במסגרת השירות המלא אתם מקבלים מאיתנו דוחות, הסברים והמלצות לגבי לקיחת המשכנתא, תמהיל המשכנתא המומלץ לכם אישית, העלות הכוללת של ההחזרים לאורך השנים, מסלולים המקנים חיסכון מרבי, לגבי תחנות יציאה ומשמעותן, וכל זאת בנוסף לליווי התהליך עד החתימה על המשכנתא בבנק בפועל.

מעבר לכך, אנו מפעילים למענכם מערכת טכנולוגית משוכללת שאותה פיתחנו באופן בלעדי, המכונה מערכת האופטימיזציה. ניתן לומר שהמערכת היא מחשבון תכנון משכנתא, אבל הדבר דומה להשוואה בין מחשבון כיס לבין מחשב מתקדם. המערכת שלנו שמתופעלת על ידי יועצים מנוסים, והיא היחידה והראשונה מסוגה בארץ שיודעת לחזות את התנהגות המשכנתא בעתיד. היא לוקחת בחשבון הן את הנתונים הוודאיים (למשל מה הריבית על משכנתאות היום), הן את ההעדפות האישיות שלכם והן את התחזיות של מרכיבי שוק הדיור והמשק, וכל הנתונים מתורגמים לכדי תמהיל משכנתא המשקף בצורה מיטבית את התמהיל שמתאים ספציפית לכם.

במילים אחרות, זהו מחשבון משכנתא דיגיטלית מדור מתקדם וחדש, המשקלל את כל הנתונים ומספק תמהיל העשוי להביא לחיסכון של עשרות אלפי שקלים בהשוואה לתמהילי משכנתאות אקראיים. ולא פחות חשוב מכך, באמצעות התוצאות וההסברים של יועץ משכנתאות מטעמנו, תוכלו להבין את הנתונים החשובים ביותר כך שלא תיכנסו להרפתקאות בלתי מבוססות, ולא תיתקלו בהפתעות לא נעימות בהמשך הדרך.

למידע נוסף בנושא וקבלת ליווי

לפרטים נוספים על שימוש במחשבון סילוק משכנתא ועל מערכת האופטימיזציה שלנו, ולקבלת ליווי מקצועי המוביל למסלולים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר, פנו אל היועצים של מנטה ייעוץ משכנתאות בטלפון 072-2797979.

 

 

 

 

 

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי