שכר יועץ משכנתאות

המשכנתא היא הרכישה הגדולה ביותר שמרבית האנשים בישראל יעשו בחייהם. זוהי ההתחייבות הגדולה ביותר הן מבחינה כלכלית-כמותית-אבסולוטית והן מבחינת היקף הזמן שעליו היא מתפרסת – החזר המשכנתא יכול להתפרס גם על פני 20 ו-30 שנה. מסיבות אלו יש לתת את הדעת בדבר הייעוץ שנקבל ואיזה יועץ נבחר. כשאנו באים לבחור יועץ אשר ילווה אותנו שכר יועץ משכנתאות הוא אכן פקטור חשוב, אך הוא לא הפקטור היחיד. כיצד נבחר יועץ משכנתאות אובייקטיבי ואמין?

יועץ משכנתאות אובייקטיבי

אנשים רבים חושבים בראש ובראשונה על פרמטר של עלות הייעוץ. למרות שאנו דוגלים במחירי ייעוץ הנגישים לכל כיס, על מנת להנגיש את השירות החשוב הזה לכל לווה, אנו מאמינים שקודם כל צריך לוודא מי האדם או המשרד שמולו אתם עובדים. עלות היא דבר יחסי, ולכן יש לבצע חשבון עלות-תועלת: מה התפוקה שנקבל מאותו יועץ? עד כמה הוא יוזיל עבורנו את המשכנתא ויתאים לנו את תנאי ההחזר שלה?  עד כמה הוא מנוסה ומקצועי?

חשוב לוודא שהיועץ הוא אובייקטיבי ואמין ומועסק בחברת ייעוץ משכנתאות גדולה ומוכרת בתחום. אתם רוצים שהחברה והיועץ ייצגו אתכם מול הבנק ולא את הבנק מולכם. אתם משלמים על שירותי הייעוץ ומצפים לקבל את השירות הטוב ביותר וללא משוא פנים. יועץ צריך לתפור לכם משכנתא שתתאים לכם ותשרת נאמנה את האינטרסים שלכם ולא את האינטרסים של הגוף הכלכלי שנותן את המשכנתא. כאמור, כשאתם באים לבחור יועץ משכנתאות שכר הוא פרמטר חשוב – אבל חשוב יותר שהיועץ וחברת הייעוץ יהיו מנוסים, מקצועיים, אמינים ואובייקטיבים.

יועץ משכנתאות מנוסה

חשוב שיועץ המשכנתאות שלכם יהיה מנוסה. משך הזמן בו הוא עוסק בתחום חשוב אך לא פחות חשוב הוא היקף תיקי המשכנתא שהוא מטפל בהם. ישנם כמעט אין סוף סוגי עסקאות וככל שהיועץ עובד על היקף תיקים גדול יותר, כך הניסיון שלו גדול יותר וסביר להניח שהוא יוכל לטפל בעסקה שלכם בהצלחה מרובה יותר. בשונה מיועץ משכנתאות פרטי, יועצי משכנתאות המועסקים בחברת ייעוץ משכנתאות, לרוב יעבדו על כמות תיקים גדולה וכך הניסיון שלהם גדול יותר ומושג תוך פרק זמן קצר יותר משום שהם נתקלים באופן יום יומי בכל סוגי העסקאות ונמצאים בקשר שוטף יותר עם הבנקים.

ידע כלכלי נרחב

יועץ משכנתאות צריך להיות בעל ידע כלכלי רחב ועשיר בכל הקשור למאקרו של הכלכלה ולמיקרו של יעוץ הנוגע לעולם המשכנתאות. עדיפות תינתן לבעלי תארים מתקדמים בכלכלה. כמובן כפי שצוין מעלה, ניסיון לא יסולא בפז ואחד הפרמטרים החשובים בבחירה הוא כברת הדרך שהיועץ עבר בתחום. הרי כמו בכל תחום אחר – לומדים מהתנסויות חיות. אין אפשרות להיות טוב במה שאתה עושה מבלי לעסוק בו וללמוד אותו בשטח לאורך זמן. לימודים תיאורטיים אינם מספיקים ומהווים תשתית בסיסית בלבד. ובהקשר זה יש לציין כי השכלה אקדמית ככלכלן או ברואה חשבון בלבד, ללא ניסיון מעשי בתחום הספציפי של המשכנתאות, אינה מספקת לצורך מתן ייעוץ וליווי.

"מנטה – ייעוץ משכנתאות" תשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את המסלול הטוב, הנוח והמתאים ביותר עבורכם. ניתן ליצור איתנו קשר בטופס באתר או דרך טלפון מספר 072-2797979.

שכר יועץ משכנתאות

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי