משכנתא מחשבון

אם אתה מתכוונים לקחת משכנתא מחשבון משכנתאות הוא הכלי הראשון שאתם צריכים להשתמש בו

כאשר אתם עומדים לרכוש דירה ולקחת משכנתא. מרוב מסלולים, תחזיות, מדדים והחזרים חודשיים אתם מאבדים את הראש לגמרי ומה שאתם צריכים זה קצת סדר. לצורך כך קיים מחשבון משכנתא.

מהו מחשבון משכנתא מומלץ?

תפקיד מחשבון המשכנתא הוא לעזור לכם בלקיחת המשכנתא. בכל משכנתא, אתם צריכים לבחור את מסלול או מסלולי המשכנתא שתרצו לקחת, מה הסכום בכל מסלול, מה משך זמן ההלוואה ומה שיטת ההחזר של הכסף לבנק.

בעזרת מחשבון משכנתא, אתם יכולים בקלות ובשניות לחשב החזרים חודשים בכל מיני סכומים ותרחישים. כל מה שצריך לעשות הוא להקליד את סכום ההלוואה הרצוי עבורכם (ובמחשבון משכנתא מורחב יותר, גם מסלול ההלוואה, משך הזמן ושיטת ההחזר) ומחשבון המשכנתא יציג עבורכם את גובה ההחזר החודשי אותו תצטרכו לשלם בכל חודש. בנוסף ישנם מחשבונים אשר תוכלו להכניס בהם גם את גובה ההחזר החודשי שביכולתכם לשלם והמחשבון יחשב עבורכם את סכום המשכנתא שאתם יכולים לקחת. ישנם מחשבונים שונים אשר יציעו עבורכם חישוב של הסך הכולל שתשלמו עבור המשכנתא, על פי הריביות, המסלולים השונים ואף המדדים ושינויי הריביות החזויים בעתיד.

יחד עם זאת, יש לציין בכל הקשור למחשבוני משכנתא בדרך כלל הסכום שיוצג בפניכם יהיה מבוסס על הערכות בלבד. זאת בגלל שכאשר אתם לוקחים מסלולים צמודי מדד או בריבית משתנה, ההחזר תלוי בשינויי המדד והריבית בפועל דבר אותו אי אפשר לחזות באמת.

את מחשבוני המשכנתא תוכלו למצוא באינטרנט במקומות רבים ובזמינות גבוהה. השירות מוצע כחלק משירותי אינטרנט של בנקים רבים, אתרים של חברות ביטוח שונות, יועצי משכנתאות ואפילו של משרד האוצר.

כאן באתר מנטה תוכלו למצוא מחשבון משכנתאות פשוט וידידותי, ואם הנכם מאלו שרוצים לבצע חישובים מורכבים יותר, תוכלו לבצע זאת באמצעות מחשבון משכנתא מומלץ ביותר של אתר משכנתא מאסטר, אשר מאפשר לבצע תמהילים שונים לפי מסלולים שונים, שיטות החזר שונות ותחזיות של ריביות עתידיות ומדדים עתידיים.

שימו לב – למרות שהבנקים מאפשרים החזר חודשי של המשכנתא עד שליש מההכנסות ולעיתים אף יותר, אנו ממליצים על החזר חודשי של עד רבע מההכנסות הממוצעות שלכם נטו לחודש.

בדקו אישור משכנתא לפני שאתם מבצעים כל צעד מחייב.

משכנתא מחשבון

מחשבון משכנתא

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי