יועצת משכנתאות אובייקטיבית

אם הבשילו התנאים לרכישת בית חדשה לכם ולמשפחתם – קודם כל, הרשו לנו לברך אתכם. אתם עומדים בפני צעד גדול, ואולי אף הצעד הגדול והמשמעותי ביותר שתעשו בחייכם. לאחר שהחלטתם שאתם רוצים לרכוש דירה משלכם, השלב הבא הוא לחפש יועץ משכנתאות או יועצת משכנתאות בעלי ידע רחב, ניסיון עשיר, בעלי הקשרים הנכונים ולא פחות חשוב בעידן הדיגיטלי: בעלי יכולת טכנולוגית גבוהה. מה הכוונה בייעוץ משכנתאות טכנולוגי ומתקדם?

לרתום את הטכנולוגיה לצרכים שלנו

"מנטה – ייעוץ משכנתאות" ניחנת ביכולות טכנולוגיות גבוהות. כל אדם הניגש לקחת משכנתא ועובד איתנו, נהנה מכך שאנו שוקדים על פיתוח טכנולוגי מתמיד. זהו חלק חשוב מהתפיסה שלנו. טכנולוגיה מאפשרת לנו להיות מעודכנים כל העת ולקבל מידע זמין ושוטף בלחיצת כפתור. לכן אנחנו מפתחים כלים על פי המגמות המשתנות של השוק. הטכנולוגיות שלנו מבצעות ניתוחים סטטיסטיים ואקטואריים שמתחשבים בכל הפרמטרים, המוצרים והמסלולים, במטרה למצוא ללקוח שלנו את תמהיל המשכנתא הטוב והמשתלם ביותר עבורו.

המערכות שלנו, לרבות מערכת ה-"אופטימיזטור", פותחו על ידי אנשי מקצוע ונותנות מענה טכנולוגי וחכם לכל הפרמטרים השונים שבהם יש להתחשב כשאנו בוחרים ללקוח משכנתא שמתאימה לו ולהעדפותיו. המערכת מתחשבת בין היתר בתרחישים אפשריים שונים בשוק הכלכלי ובאינספור מדדים כלכליים. דרך המערכת הלקוח יכול לראות את ההחזרים החודשיים הצפויים לו לכל אורך התקופה, וכך הוא יכול להעריך את מצבו ולהיערך בהתאם.

משכנתא מתחת לאף

עצם העובדה שכל המידע נגיש וזמין בלחיצת כפתור ובנוחות הביתית המרבית שלכם, חוסכת לכם זמן ומשאבים יקרים. לא רק שתקבלו משכנתא משתלמת שלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים ותנודתיות השוק, תקבלו את זה אף מבלי לצאת מהבית – כל המידע שאתם צריכים נמצא ממש מתחת לאף שלכם. באתר שלנו ניתן למצוא גם מחשבון משכנתא, סימולטור זכאות של משרד השיכון וגם סימולטור אישור עקרוני המאפשר לכם לבדוק בתוך דקה, האם הנכם עומדים בקריטריונים לקבלת משכנתא מהבנק.

על היתרון הטכנולוגי של "מנטה – ייעוץ משכנתאות" ניתן לקרוא יותר כאן. מעבר לכך, היועצים שלנו זמינים לכם במספר טלפון 072-2797979 בכל שלב שתרצו. אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות או יועצת משכנתאות אובייקטיבים, אמינים, מקצועים, אסרטיבים ומנוסים – אנשי המקצוע שלנו הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם. השילוב של ההון האנושי עם ההון הטכנולוגי של מנטה יוליד לכם את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי