חברות ייעוץ משכנתאות | חברות ייעוץ משכנתא

בשעה טובה ומוצלחת הגעתם להחלטה לרכוש בית, ואז אתם מוצאים את עצמכם מבולבלים ותוהים. משכנתא? אנחנו צריכים אותה בכלל? באיזה ריבית? באיזה מסלול? התשובות לשאלות הללו נמצאות אצל חברות ייעוץ משכנתאות.

הרבה אנשים מוצאים את עצמם מבולבלים מאוד כאשר הם עומדים בפני האפשרויות השונות של קבלת משכנתא מהבנק. ההצעות רבות ושונות וקשה מאוד לבחור ביניהם, כי אנחנו לא נביאים כדי לדעת מה יהיו ההכנסות שלנו במשך השנים הבאות. ייעוץ משכנתאות על ידי חברת ייעוץ משכנתאות מנוסה ומקצועית ידע לכוון אתכם באופן נכון אל המשכנתא שהכי תתאים לכם ותפורה למידות שלכם.

חברת ייעוץ משכנתאות – כדי לבנות משכנתא האופטימלית עבורכם.

ישנם המון אופציות שונות ומסלולים שונים בתוך המשכנתא. ישנם מסלולים קבועים (שבהם הריבית אינה משתנה, אך הריבית בהם יותר יקרה בדרך כלל). ישנם מסלולים שהם משתנים, שגם להם יש היתרונות והחסרונות שלהם. יש את מסלול הפריים שבו הריבית עשויה להתעדכן מידי חודש. כמו כן ישנה משמעות לפריסת השנים של כל מסלול ומסלול. לאורך חיי המשכנתא יש השפעה מהותית מאוד על העלות הכוללת של הלוואה. (כמה כסף נחזיר לבנק בסיום התקופה).

אוקיי, אז מה עכשיו? איך בוחרים חברת ייעוץ משכנתא מבין חברות ייעוץ משכנתא שקיימות בשוק?

מכיוון שתחום ייעוץ המשכנתאות אינו מפוקח על ידי הרגולטור, עליכם להיות זעירים יותר ולבצע מספר בדיקות לפני שאתם בוחרים את חברת הייעוץ שתלווה אתכם. ראשית בצעו בדיקה באינטרנט האם יש פידבקים חיוביים או שלילים אודות החברה, בדקו את האתר האינטרנט של החברה ודף הפייסבוק שלה. המלצות מחברים או מכרים שהתנסו בשירותי החברה יכולים מאוד לסייע ולדעת האם מדובר בחברה אמינה ובעלת שירות טוב אך קחו בחשבון כי חבר לא בהכרח יוכל לדעת האם אכן הייעוץ שקיבל מקצועי. חברה ייעוץ משכנתאות שעובדת עם מספר מועדונים או גופים גדולים יכולה לתת גושפנקה כלשהי שמדובר בחברה רצינית שכן רוב הגופים הגדולים מבצעים בעצמם בדיקות רקע לפני שחותמים על הסכם עם חברות ייעוץ משכנתאות. כדאי גם להתרשם ממקצועיות הנציג שאתם מדברים אתו – האם הוא רק מנסה לשווק לכם את השירותים של החברה באופן אגרסיבי או שהוא באמת נותן לכם מידע מקצועי ובעל ערך. אל תתביישו לשאול שאלות: כמה זמן החברה קיימת? עם איזה בנקים היא עובדת? מה היקף הפעילות שלה? מה הניסיון והרקע של היועצים שלה וכו'

קראו גם על הבטחות שווא של יועצי משכנתאות וממה כדאי להיזהר.

חברות ייעוץ משכנתאות חברות ייעוץ משכנתא חברת ייעוץ משכנתא חברת ייעוץ משכנתאות

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי