חברה למשכנתאות

כשאדם רוצה לרכוש בית, לרוב לא יהיה לו את כל הסכום הדרוש לרכישת הבית ככסף נזיל שהוא יכול פשוט לשלוף מהחשבון שלו. יש להגיע עם הון עצמי ולפרוס את שאר הסכום, ועד כ-75% ממחיר הדירה, על פני תקופה של מספר שנים ועד 30 שנים. שלושה גורמים עיקריים מעורבים בתהליך קבלת המשכנתא: 1. הגוף המלווה 2. האדם הלווה 3. חברה למשכנתאות. במאמר זה נתרכז בגורם השלישי ובחשיבות שלו בתהליך המורכב והמסועף של לקיחת משכנתא.

מהו תפקידה של חברה למשכנתאות?

חברה למשכנתאות מעסיקה יועצי משכנתאות מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בתחום המשכנתא. אותם אנשים בקיאים בכל הדקויות והסמנטיקה של עולם המשכנתאות. הם יודעים כיצד הדברים מתנהלים, הם יודעים כיצד להתמקח והם בעלי הקשרים הנכונים במקומות הנכונים.

הם יודעים כיצד לקרוא את האדם הלווה וכיצד להתאים לו את המשכנתא המתאימה לו ביותר. חברה למשכנתאות היא בסופו של עניין גורם המתווך בין האדם הלווה ולגוף המלווה, אך היא פועלת לטובתו של האדם הפרטי ודואגת לאינטרסים הכלכליים שלו, ולא לאלה של הגוף המלווה. זהו עניין מהותי מאוד וצריך להתחשב בו בעת שבוחרים חברה למשכנתאות.

מהי משכנתא טובה ומשתלמת?

חברה למשכנתאות תפעל להשיג עבורכם את המשכנתא המשתלמת ביותר. כל אדם או כל משפחה הם בעלי מאפיינים כלכליים ואישיים שונים. כל אדם הוא בעל יכולת כלכלית שונה. חשוב שחברה למשכנתאות תכיר את שלל המסלולים, המוצרים והאפשרויות הקיימות בשוק. חשוב שהיא תדע לנתח את המצב הכלכלי של מי שמגיע אליה על מנת לקבל יעוץ וליווי. השילוב של שתי ההיכרויות הללו ייתן לאדם הלווה, משכנתא בהחזר אופטימלי ובפריסת זמן שתתאים לו וליכולות הכלכליות שלו. המטרה היא לקבל משכנתא זולה, שלא תכביד ולא תעמיס יתר על המידה, אך יחד עם זאת תהיה כלכלית עבורו בטווח הארוך.

"מנטה – ייעוץ משכנתאות" היא חברה למשכנתאות בעלת ניסיון עשיר מאוד וקשרים רבים בשוק. ניתן ללמוד עלינו יותר בקישור וליצור קשר בטלפון מספר 072-2797979. נשמח לעמוד לשירותכם ולרשותכם וללוות אתכם בכל התהליך של קבלת משכנתא חדשה או מחזור משכנתא קיימת. באתר שלנו ניתן למצוא מחשבון משכנתאות מתקדם, חכם ומשוכלל, ועבודה מולנו תספק לכם כלים טכנולוגיים חזקים בדרך למציאה של המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. כל התהליך יהיה בליווי צמוד של אנשי מקצוע מנוסים ומובילים בתחומם.

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי