משכנתא לעמיתי חבר – הנחה משמעותית בשירותי ייעוץ משכנתא

ייעוץ משכנתא לעמיתי חבר משרתי הקבע והגימלאים: כפי בציינו במאמר קודם תחום ייעוץ המשכנתאות אינו מפוקח כיום ולכן כל יועץ משכנתאות או חברת ייעוץ משכנתאות רשאיות לגבות איזה סכום שהם רוצים בעבור השירות שלהם (קראו מאמר אודות מחירי ייעוץ משכנתא), מכיוון שכך, אם הנכם אנשי קבע או גמלאים של צה"ל הנכם זכאים להטבה משמעותית בייעוץ משכנתא לעמיתי חבר הניתן על ידי מנטה ייעוץ משכנתאות.

מה היתרון בקבלת ייעוץ משכנתא לעמיתי חבר?

מכיוון שתחום ייעוץ המשכנתאות אינו מפוקח כיום, ישנים מספר יתרונות בקבלת שירותי ייעוץ משכנתא לעמיתי חבר: ראשית כאמור ניתן לקבל ייעוץ משכנתא במחירים מאוד זולים ביחס לשוק (לרוב פחות מ-50% ממחיר השוק לקבלת שירותי ייעוץ משכנתאות). שנית, לחברה המתמחה במתן שירותי ייעוץ משכנתא לעמיתי חבר ישנו ניסיון בטיפול בלקוחות הנמנים על מגזר זה להם ישנם מאפיינים יחודיים וצרכים יחודיים לעומת אוכלוסיות אחרות אשר חברה המעסקת עם מגזר זה, תדע לתת להם מענה ביתר קלות. מעבר לכך, בדרך כלל מועדונים גדולים כגון חבר או מועדונים גדולים אחרים, נוהגים לפקח על טיב ומקצועיות השירות, אמינות החברה וכו' וזאת על מנת להבטיח כי חברי המועדון שלהם יקבלו שירות מקצועי, אמין ובמחיר נוח.

פריסה ארצית ושירותים אונליין

חברת ייעוץ משכנתאות אשר עובדת עם מועדונים גדולים אשר לקוחותיהם מפוזרים בכל רחבי הארץ מחויבת לתת שירות בפריסה ארצית. מנטה ייעוץ משכנתאות עובדת במודל יחודי באמצעות הטלפון, אתר האינטרנט, הפקס והמייל מה ובליווי יועץ משכנתאות אישי וצמוד, מודל זה גם מאפשר עבודה יעילה ובפריסה ארצית ובנוסף גם חסכון בזמן יקר של איש הקבע אשר לעיתים אין לו את הזמן לצאת מהבסיס לצורך קבלת הייעוץ וכל זאת ללא התפשרות על טיב השירות, מקצועיותו והיחס האישי לכל לקוח ולקוח.

מי זכאי להטבה בייעוץ משכנתא לעמיתי חבר?

ברוב המועדונים הזכאות הנה לחברי המועדון בלבד. עמיתי חבר – משרתי הקבע והגמלאים, בני זוגם וילדיהם זכאים להטבת מחיר בייעוץ משכנתא. הזכאות נבדקת לפי פרטי העמית ואם מדובר בקרבה ראשונה, יש צורך למסור את פרטי העמית ולהוכיח את הקרבה אליו על פי תעודת זהות.

משכנתא לעמיתי חבר אנשי קבע

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מהיר ומקצועי